Кошик
6873 відгуків
promo_banner
ул. Богдана Хмельницкого, 2, Київ, Україна
+380 (95) 541-13-77
+380 (73) 753-90-77
Інтернет-магазин одягу, взуття та аксесуарів

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Поверненню/обміну підлягає товар лише у первинній упаковці. 2. Повернення/обмін товару здійснюється лише через Нову пошту. 3. Якщо Вам було відправлено бракований товар або товар не той, який Ви замовили (помилково), оплату доставки товару оплачує наша компанія. 4. За будь-якої іншої причини обміну витрати на доставку товару оплачує замовник. Тобто доставку нам товару та доставку від нас Вам оплачує замовник. Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення товарів належної якості Ваші права та гарантії, як покупця, є першочерговими. Всі товари, придбані в інтернет-магазині, Ви можете легко та швидко повернути або обміняти, якщо: - товар не має візуальних дефектів, механічних ушкоджень та слідів експлуатації: потертостей, тріщин; - товар повністю укомплектований, цілісність упакування не пошкоджена; - збережене заводське маркування; - Дотримані умови обміну та повернення товару належної якості. * якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка. Що робити у разі неналежної якості продукту? - Для початку потрібна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності суттєвих недоліків. - Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника. – Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін. - Якщо результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він має відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи. - усунення недоліків, що виникли в результаті неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право: - купити будь-які інші товари, які є у наявності з відповідним перерахунком вартості; - Отримати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару; - здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner